Soutěžní podmínky
Tyto soutěžní podmínky stanovují závazná pravidla, na jejichž základě probíhají soutěže v rámci projektu CPI Akademie Retail provozované na webu www.cpiakademie.cz.
Tyto soutěžní podmínky jsou platné, pokud případné přerušení fáze realizace vzdělávacího projektu, nebude bránit transparentnímu a spravedlivému vyhodnocení soutěží.
Obecné pojmy
-
Pořadatelem soutěže se rozumí provozovatel webu www.cpiakademie.cz: Ipsos s.r.o., Černošice, Topolská 1591, okres Praha-západ, PSČ 252 28
-
Spolupořadatelem rozumíme subjekt - Investor projektu - CPI Services a.s., Vladislavova 1390/17, 110 00, Praha 1, Nové město, ČR
-
Soutěžícím rozumíme osobu, která se účastní soutěže na webu pořadatele.
-
Vyhodnocením soutěže rozumíme zveřejnění výhry soutěže na webu a komunikaci na vítěze v OC ze strany správy centra.
-
Výhercem rozumíme:
-
zaměstnance / brigádníka obchodu či stánku obchodního centra, tj. osobu, která má platný smluvní vztah s nájemcem OC;
-
kamenný obchod či stánek v obchodním centru CPI PG;
-
manažera obchodního centra CPI PG.
-
Pravidla soutěže
-
Účastí v soutěži rozumíme vyplnění e-learningového kurzu ze stránky soutěže.
-
Účastnit soutěže se může libovolná osoba starší 18 let s platným smluvním vztahem s nájemcem obchodního centra CPI PG, která souhlasí s těmito Soutěžními podmínkami.
-
Soutěž je považována za zahájenou jejím zveřejněním na webu pořadatele.
-
Doba, kdy je možné účastnit se soutěže, je vždy pevně definována datem zahájení soutěže a datem ukončení soutěže. Obě data jsou stanovena pro každou soutěž.
-
Výhercem se stává soutěžící dle konkrétních podmínek příslušné soutěže (viz. dále)
-
Výherce soutěže je vždy oznámen na stránce soutěže, a to nejpozději do 20 kalendářních dnů od data ukončení příslušné soutěže.
-
Výhry budou doručeny soutěžícímu do 20 pracovních dnů od data vyhodnocení soutěže.
-
Soutěžící bere na vědomí, že na výhru není poskytována žádná záruka a pořadatel nezodpovídá za jakékoliv poškození výhry po jejím doručení výherci. Výhry nelze vymáhat soudní cestou.
Algoritmus pro výběr výherců
Výherci budou vybráni dle soutěžního algoritmu:
-
Soubor potenciálních výherců se stejným hodnocením bude seřazen dle data a času vyplnění e-learningu
-
Soubor absolventů e-learningu bude rozdělen dle daného počtu výher (tj. v případě tří výherců bude rozdělen soubor na třetiny apod.)
-
Výhercem bude vždy první účastník z každého daného rozděleného souboru (tj. v případě tří výher bude vybrán první absolvent z každé třetiny), tak bude získán celkový počet výherců.
* O konečných výhercích rozhoduje organizátor soutěže IPSOS ve spolupráci s CPI PG
Individuální soutěž Malé radosti
Účastníci: prodejci, vedoucí prodejen
Frekvence: soutěž proběhne v každém OC celkem 1x po ukončení e-learningu
Princip: individuální radost – potěšit maličkostí
Podmínky soutěže:
-
Zařazeny budou všechny osoby, které splní účast ve všech kurzech e-learningu
-
Výherce musí být zaměstnancem/brigádníkem obchodu či stánku obchodního centra, tj. výherce musí mít platný smluvní vztah s nájemcem OC
-
Vyhrává dle algoritmu deset (10) účastníků s nejlepším výsledkem e-learningu za každé obchodní centrum
-
Vítězové budou kontaktováni e-mailem o výhře, kterou si převezmou na správě obchodního centra
Výhra:
-
Výhra pro každé obchodní centrum:
10 voucherů s využitím v daném OC
-
Hodnota výhry pro každého výherce:
1x voucher s využitím v daném OC
Předání výhry na správě centra: ověření totožnosti, vyplnění předávacího formuláře
Individuální soutěž o hlavní cenu
Wellness pobyty
Účastníci: prodejci, vedoucí prodejen
Frekvence: soutěž proběhne v každém obchodním centru celkem 1x po ukončení e-learningu
Podmínky soutěže:
-
Zařazeny budou všechny osoby, které splní účast ve všech kurzech e-learningu
-
Výherce musí být zaměstnancem obchodu či stánku obchodního centra
-
Vyhrávají dle algoritmu tři (3) účastníci s nejlepším výsledkem za každé obchodní centrum
-
Vítězové budou kontaktováni e-mailem o výhře, kterou si převezmou na správě obchodního centra
-
Výhra:
-
Výhra pro každé obchodní centrum:
3x wellness víkend/ 1 obchodní centrum
-
Hodnota výhry pro každého výherce:
1x wellness víkend dle výběru:
-
Clarion Congress Hotel Prague
Obsah balíčku:
-
2 noci (pátek – neděle)
-
polopenze
-
vstup do wellness
-
Spa & Kur Hotel Harvey Františkovy Lázně
Obsah balíčku:
-
2 noci (pátek – neděle)
-
polopenze
-
uvítací nápoj
-
volný vstup do hotelového wellness (bazén, finská a parní sauna, fitness)
-
aromatická masáž
-
fango zábal
-
parafínový zábal na ruce
-
1x lázeňské oplatky
-
minerální pramen přímo v hotelu
-
župan k zapůjčení zdarma
Týmová soutěž Certifikovaná prodejna
Mistři zákaznického servisu
Účastníci: prodejní týmy jednotek a stánků daného obchodního centra
Frekvence: soutěž proběhne v každém obchodním centru celkem 1x po ukončení e-learningu
Princip: motivace prodejních jednotek
Podmínky soutěže:
-
Odměněny budou jednotky, které splní podmínku účasti v e-learningu (tj. 20 % týmu jednotky absolvuje všechny kurzy e-learningu a zároveň bude jednotka pozitivně vyhodnocena v Meet and Greet / Exit Interviews)
-
Vyhrají jednotky s nejlepším výsledkem za každé obchodní centrum
-
Vítězové budou kontaktováni e-mailem o výhře, kterou si převezmou na správě centra
Výhra pro každé centrum:
-
Certifikační samolepka na jednotky
Týmová soutěž o voucher na zážitek
Šampioni v zákaznickém servisu
Účastníci: prodejní týmy jednotek a stánků daného obchodního centra
Frekvence: soutěž proběhne v každém obchodním centru celkem 1x po ukončení e-learningu
Princip: motivace prodejních jednotek
Podmínky soutěže:
-
Odměněna bude jednotka, která splní podmínku účasti v e-learningu (tj. 20 % týmu jednotky absolvuje všechny kurzy e-learningu a zároveň bude jednotka pozitivně vyhodnocena v Meet and Greet / Exit Interviews)
-
Vyhrává jednotka s nejlepším výsledkem za každé obchodní centrum
-
Vítězové budou kontaktováni e-mailem o výhře, kterou si převezmou na správě centra
Výhra pro každé obchodní centrum:
-
Týmový voucher na zážitek
-
Certifikát
-
Překvapení
Týmová soutěž o centrum s nejvyšším podílem zapojených jednotek
Účastníci: obchodní centra jako celky
Frekvence: soutěž proběhne v každém obchodním centru celkem 1x po ukončení e-learningu
Princip: motivace manažera obchodního centra
Podmínky soutěže pro obchodní centra:
-
Zařazena budou všechna OC, na kterých probíhala CPI Akademie Retail
-
Vyhrává OC s nejvyšším podílem zapojených jednotek (tj. vedoucí jednotky se účastnil workshopu a 20 % týmu jednotky absolvovalo všechny kurzy e-learningových kurzů)
-
Vítězové budou kontaktováni e-mailem o výhře, kterou obdrží na správě centra
Výhra:
-
Certifikát pro vítězné obchodní centrum / 1x
-
Překvapení